Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хрипун В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Хрипун В. М. 
Мотивація і стимулювання менеджерами трудової активності працівників аграрних фірм [Електронний ресурс] / В. М. Хрипун // Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. - 2013. - Вип. 83. - С. 282-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zhpumus_2013_83_47
Попередній перегляд:   Завантажити - 265.777 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Хрипун В. 
Партнерська взаємодія вчителя й учнів – ключ до саморозвитку успішного педагога [Електронний ресурс] / В. Хрипун // Рідна школа. - 2010. - № 1-2. - С. 39-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2010_1-2_11
Розглянуто партнерську взаємодію вчителя й учня, як складову, що забезпечує реалізацію вчителя як успішного педагога. Розкрито ідею учнівства: всі учасники взаємодії є вчителями один одного. Охарактеризовано основні позиції у взаємодії вчителя та учнів: позицію зверхності "Я - над іншими"; позицію підпорядкованості "Я - під (знизу)"; партнерську позицію "Я - нарівні". Виокремлено умови, за яких партнерська взаємодія є ефективною і задовольняє як учителя, так і учнів. Зазначено, що важливе значення для побудови партнерської взаємодії вчителя й учня має вміння педагога допомогти самому собі, змінюючись у теперішньому і плануючи зміни на майбутнє. З огляду на сказане, запропоновано педагогічні техніки, що забезпечують встановлення партнерської взаємодії,і побудовані як шаблони, які, залежно від ситуації, можна змінювати: техніки самодопомоги педагогу (техніка прийняття себе; техніка підтримки себе; техніка схвалення себе); техніки позитивного звертання до учнів (техніка "Я - висловлювання", техніка надихання, техніка схвалення, техніка спонукання, комбінація технік надихання - схвалення, комбінація технік надихання - спонукання, комбінація технік спонукання - схвалення); техніки підтримки віри учня в себе (техніка підтримки учня в себе, техніка відновлення віри учня в свої сили, техніка вираження віри вчителя в можливості учня). Констатовано, що прагнення вчителя до саморозвитку і бажання набути вміння будувати взаємодію на партнерських засадах - це основні чинники, що спонукають його до становлення себе як успішного педагога.Рассмотрено партнерское взаимодействие учителя и ученика, как составляющую, которая обеспечивает реализацию учителя как успешного педагога. Раскрыто идею ученичества: все участники взаимодействия являются учителями друг друга. Охарактеризованы основные позиции во взаимодействии учителя и учеников: позицию превосходства "Я - над другими"; позицию подчиненности "Я - под (снизу)"; партнерскую позицию "Я - наравне". Выделены условия, при которых партнерское взаимодействие является эффективной и удовлетворяет как учителя, так и учеников. Указано, что для построения партнерского взаимодействия учителя и ученика важное значение имеет умение педагога помочь самому себе, изменяясь в настоящем и планируя изменения на будущее. Учитывая сказанное, предложено педагогические техники, обеспечивающие установление партнерского взаимодействия, и построены как шаблоны, которые, в зависимости от ситуации, можно менять: техники самопомощи педагогу; техники положительного обращения к ученикам; техники поддержки веры ученика в себя. Констатировано, что стремление учителя к саморазвитию и желание приобрести умения строить взаимодействие на партнерских началах - это основные факторы, побуждающие его к становлению себя как успешного педагога.We consider partnerships of teacher and student, as a component, which ensures the implementation of the teacher as a successful teacher. Disclose the idea of discipleship: the interaction of all participants are teachers of each other. We characterize the main positions in the interaction teachers and students: the position of superiority, "I - over the other; position of subordination," I - a (bottom); partner position, "I - on a par." Out conditions under which partnerships are effective and meetsboth the teacher and students. It is indicated that to build a partnership of teacher and student essential skills of a teacher to help themselves, changing the present and planning for changes in the future. Considering the above, suggested teaching techniques to ensure the establishment of partnerships, and built as templates, which, depending on your situation, you can change: techniques of self-help teacher; technique of positive appeal to students, technology support for students of faith in yourself. It was found that the desire of teachers for self-development and the desire to acquire skills to build cooperation in partnership - are the main factors that motivate him to the establishment itself as a successful teacher.
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.15 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Хрипун В. І. 
Деякі аспекти організаційно-методичного супроводу професійного саморозвитку педагогічного працівника дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / В. І. Хрипун // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 7. - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_7_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.344 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Хрипун В. І. 
Стратегії професійного саморозвитку вихователя дошкільного навчального закладу [Електронний ресурс] / В. І. Хрипун // Вісник післядипломної освіти. - 2010. - Вип. 1(1). - С. 196–201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2010_1(1)__29
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.964 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Сулаєва Н. В. 
Педагогічний експеримент з розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності керівника закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Сулаєва, Ю. Г. Носенко, В. О. Хрипун // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 74, № 6. - С. 278-293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_74_6_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 932.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського